Dizaino, naujovių ir kūrybiškumo skatinimas
Dizainas, naujovės ir kūrybiškumas yra „Roca“ DNR dalis kasdienėje veikloje. Prekės ženklas taip pat propaguoja šias vertybes, skatindamas iniciatyvas, kurios suteikia matomumą jauniems architektūros ir dizaino profesionalams bei talentams. Globalus šios veiklos, apimančios du tarptautinius dizaino konkursus su dalyviais iš penkių žemynų, mastas padeda atskleisti labai įvairias vonios erdvės ateities vizijas ir jų ryšius su svarbiausiais šiandienos iššūkiais, numatytais Jungtinių Tautų Organizacijos darnaus vystymosi tiksluose (SDG).
„Roca One Day Design Challenge“ – tai dizaino konkursas, kuris kasmet vyksta skirtinguose pasaulio miestuose. Studentai ir dizaino bei architektūros krypčių profesionalai iki 30-ies metų gauna iššūkį vos per vieną dieną sukurti originalius ir inovatyvius gaminius vonios erdvei. Vertinimo komisijos nariai – kiekvienos šalies žinomi profesionalai, vertinantys idėjų, pateiktų per 9 valandas, originalumą, kūrybiškumą ir įgyvendinamumą.
„jumpthegap®“ yra tarptautinis dizaino konkursas, organizuojamas „Roca“ kartu su Barselonos dizaino centru nuo 2004 m., skatinantis studentų ir profesionalų kūrybiškumą ir talentą, siekiant kūrybiškų, novatoriškų ir radikalių vonios kambario sprendimų, išspręsiančių Jungtinių Tautų 2030 m. darnaus vystymosi darbotvarkėje numatytus sveikatos priežiūros ir higienos, planetos išsaugojimo, įvairovės arba lygių galimybių naudotis technologine pažanga iššūkius.